29 July, 2010

despre bancpost

Asta a fost mai demult dar merita s-o spun acum:
Primeste o cunostinta de-a mea o scrisorica de la Bancpost cu urmatorul continut (aproximativ):
"Stimate ... bla, bla, bla, ... va informam ca in contul dumneavostra de credit mai aveti de plata 0 - (adica zero sic!) lei."
Stiind ca n-are nimic de-a face cu ei si fiind mai slaba de inger am mers cu ea la un sediu al Bancpost sa vedem despre ce e vorba.
"E deschis de acum vreo 3 ani ati vrut sa faceti un credit de nevoi personale dar nu l-ati mai facut. A ramas contul acolo este pe zero nu va costa nimic puteti sa-l lastati asa..."
"As vrea sa-l inchid"
"Dar nu va costa nimic, puteti sa-l lastati..."
"Nu ma costa acum dar daca se modfica comisioanele o sa ma coste. Vreau totusi sa-l inchid"
"Pai inchiderea va costa! E 25RON"
"???!!!Atat costa inchiderea unui cont curent la dvs?"
"Nu... Atat costa inchiderea unui cont dormant"
"Si pentru unul normal cat ma costa?..."
"Nu va costa nimic!"
"Si pot sa trezesc cumva contul ala dormant?"
"Da. Trebuie doar sa folositi contul..."
"E o suma minima pentru depuneri?"
"???"
La care scot din buzunar o bancnote de 1 RON si spun:
"Dati-mi un formular de depunere numerar..."
"Si mai dati-mi unul de retragere, si inca unul pentru inchidere cont curent activ"
Dupa 5 secunde in care ramane interzisa tanti pune mana pe telefon, vorbeste cu cineva, ii povesteste ce-am de gand sa fac. Dupa vore 3 minute imi spune:
"S-a rezolvat! Nu va mai costa nimic!"

Nu pot decat sa inteleg ca Bancpost are o taxa de fraier de 25RON.

No comments: